Rekonstrukcija dvigubai išaugino konteinerių terminalo pajėgumus

„Klaipėdos Smeltėje“ 2013 m. buvo pradėtas pirmasis krovos terminalo atnaujinimo etapas. 2015–2023 m. pagal tolesnę įmonės plėtros programą vykdoma konteinerių terminalo plėtra: 2015 m. atidarytas konteinerių paskirstymo centras, 2019-2020 m. įgyvendinta konteinerių sandėliavimo aikštelės rekonstrukcija. Svarbiausių teritorijos rekonstrukcijos darbų metu konteinerių terminalo veikla nebuvo sustojusi – konteineriai buvo kraunami įprastai.

2019 m. pradėto III ir IV rekonstrukcijos etapų metu iš viso atnaujinta daugiau kaip 95 tūkst. kv. m terminalo aikštelės dangos, kuriai įrengti iš viso panaudota apie 30 tūkst. tonų asfaltbetonio mišinio, taip pat terminale įrengti požeminiai inžineriniai tinklai, nuotekų tinklai ir talpyklos bei modernus šviesos diodų (LED) apšvietimas.

Po svarbiausių, beveik 17 mln. eurų vertės, teritorijos rekonstrukcijos darbų etapų konteinerių terminalo pajėgumai išaugo dvigubai.

Statybos techninės priežiūros ir FIDIC inžinieriaus paslaugas teikusios UAB „TAEM Group“ rinkodaros direktorius Virginijus Palubinskas sako, kad objekto darbų apimtys buvo įspūdingai didelės, todėl ir FIDIC inžinieriaus, ir techninės priežiūros specialistų darbas objekte buvo labai intensyvus. Grupės įmonė „TAEM projektų valdymas“ nuo 2013 m. dirbo „Klaipėdos Smeltės“ projekte – visuose keturiuose etapuose, kuriuose buvo plečiamos ir modernizuojamos konteinerių sandėliavimo aikštelės, rekonstruojama ir įrengiama nauja terminalo infrastruktūra, skirta sunkiajam transportui, taigi visi sprendiniai skirti didelėms apkrovoms.

Plačiau: https://structum.lt/straipsnis/rekonstrukcija-dvigubai-isaugino-konteineriu-terminalo-pajegumus/